Met merken als Zilveren Kruis, Interpolis, Centraal Beheer, InShared en FBTO is Achmea marktleider op de Nederlandse verzekeringsmarkt. Maar met zo’n 2.500 medewerkers in 5 verschillende landen verzekeren we ook consumenten in het buitenland. Dit doen we in Griekenland, Turkije, Slowakije, Canada en Australië. De strategie? Onze kennis en ervaring gericht inzetten op plekken waar we een snelle groei verwachten. Smart Growth noemen we dat.

Dit doen we door te investeren in innovatieve producten en diensten. Producten en diensten die inspelen op de behoeften van consumenten wereldwijd op het gebied van financiële zekerheid, gezondheid en levensgeluk. Neem bijvoorbeeld de volledig digitale schadeverzekering Onlia, die we gestart zijn met een lokale financiële dienstverlener in Canada. En in Griekenland kunnen klanten binnenkort gebruik maken van onze pechhulp-app RoadGuard.

Dit soort grensverleggende initiatieven realiseren we door onze internationale krachten te bundelen en kennis te delen. Door kansen te zien, nieuwsgierig te blijven en altijd op zoek te gaan naar nóg betere oplossingen. Zo vergroten wij onze expertise en kunnen we blijven innoveren. Op het juiste moment, op de juiste plaats. Ook als dat aan de ander kant van de wereld is. Dat vraagt om een slimme manier van werken. Daarom werken we samen met onze buitenlandse collega’s volgens de principes van Agile en Lean. Zodat we razendsnel kunnen inspelen op de wensen van onze klanten, de veranderingen in de markt en de nieuwste technologieën.

Ben jij ook klaar om je grenzen te verleggen? Bijvoorbeeld met een (kortlopende) internationale opdracht? Neem dan contact op met Martijn van den Heuvel, HR Adviseur voor Achmea International, via [email protected].

Brainstormsessie aan tafel

Jouw droombaan
in je inbox

Stel een job alert in met jouw persoonlijke instellingen. Zodra er een nieuwe relevante vacature is, dan sturen we je een e-mail!