Merk

Interpolis

Bekijk de vacatures

Interpolis helpt klanten focussen op wat echt belangrijk is

Interpolis behoort als maatschappelijke, coöperatieve organisatie tot een van de meest toonaangevende financiële dienstverleners van Nederland. Begin jaren 90 introduceerden we ‘Glashelder’, onze belofte om verzekeren minder complex te maken. Voortaan was er maar één polisblad, geen kleine lettertjes en met één telefoontje is schade afgehandeld. 2017 gingen we daarin een stapje verder. We maakten de stap van het minder complex maken van verzekeren naar het minder complex maken van de levens van mensen. Dit doen we door mensen bewust te maken van waar het echt om gaat in het leven. En door oplossingen te bieden voor wat er echt toe doet. We helpen mensen en bedrijven te focussen op wat echt belangrijk is.

Interpolis stimuleert zelfredzaamheid bij klanten

We helpen mensen zelfredzaam te zijn. Zodat zij vanuit eigen kracht hun leven vormgeven, plannen maken voor de toekomst en genieten van vandaag. Tegenslagen die het leven ontwrichten, passen daar niet bij. We zoeken daarom altijd naar slimme oplossingen die dit voorkomen. En als er dan toch een keer tegenslag is, helpen we op een excellente en snelle wijze.

‘Kan niet’ bestaat niet bij ons

We zijn ervan overtuigd dat als het bedacht kan worden, het ook te realiseren is. Met gerichte vernieuwingen wil Interpolis impact maken op levens van mensen en bijdragen aan het oplossen van maatschappelijke problemen. Zo kunnen klanten vol vertrouwen in het leven staan. Slimme oplossingen bedenken we samen met klanten en partners, door te leren en te experimenteren. Want dat is volgens ons de coöperatie van nu.

Een greep uit onze slimme oplossingen:

  • Veilig in het verkeer
    We hebben de ambitie om het verkeer in Nederland veiliger te maken en ongevallen te voorkomen. Onze AutoModus app verhindert u om de telefoon te gebruiken achter het stuur, waardoor u niet wordt afgeleid en weer veilig bij uw dierbaren thuiskomt.
  • Een huis dat veilig voelt
    Jaarlijks zijn veel Nederlanders slachtoffer van inbraak. We willen dit aantal terugbrengen en het veiligheidsgevoel van onze klanten vergroten. Onze Inbraakbarometer waarschuwt als er een verhoogd inbraakrisico in uw wijk is.
  • Groene daken als duurzame oplossing
    De kans op extreem weer verdubbelde de afgelopen 5 jaar. Steeds vaker valt er veel regen in korte tijd. De druk op riolen en daken neemt daardoor toe. En dit zorgt voor meer schade aan daken. Ons groene dak is een oplossing die dit helpt te voorkomen en maakt de buurt ook nog eens groener.
  • Verminderen van burn-outklachten onder jong volwassenen
    Het aantal burn-out gerelateerde klachten onder jong volwassenen is de afgelopen jaren flink gestegen. Om hen te helpen bij het vroegtijdig herkennen en erkennen van burn-outklachten, ontwikkelden we een slaapchallenge, beweegchallenge en een Digital Detox.
  • Bewust van de risico’s van vandaag
    De digitalisering van het bedrijfsleven gaat snel. Ondernemers krijgen daardoor steeds meer te maken met cyberrisico’s, zoals hacks en virussen. We vergroten de digitale weerbaarheid van bedrijven, om te voorkomen dat data op straat komen te liggen. Het creëren van bewustwording is daarin een belangrijke stap. Dit gebeurt onder andere door het organiseren van cyber-events.

Help jij ons mee? Bekijk onze vacatures.

Even Kennismaken

Badal Marhé


Als Conversational Specialist ben ik dagelijks bezig met het schrijven, ontwerpen en optimaliseren van interactieve dialogen tussen mens en computer. Het is een innovatieve functie met veel uitdaging waar ik mijn creativiteit in kwijt kan. Zo droom ik van een digitale klantbediening waarin Interpolis 24/7 beschikbaar is voor de klanten. Bij Interpolis mag deze droom realiteit worden, er is ruimte om je eigen ideeën in te brengen. Ik krijg veel energie in het samenwerken met mijn collega’s. Er is een toegankelijke sfeer en we leren van elkaar. Mijn culturele achtergrond staat niets in de weg, ik voel me hier thuis en gewaardeerd. Ook is er voldoende aandacht voor mijn ontwikkeling als medewerker, dat vind ik belangrijk.
Even Kennismaken

Jolante van Hemert

Contentmanager

“Hoe gaat het met je?” Ik werkte net bij Interpolis als freelancer om het merkmanagement team tijdelijk te versterken. Ik keek serieus op van die vraag, vanuit mijn ervaring met eerdere freelance rollen was ik eigenlijk niet gewend aan oprechte aandacht voor mij als persoon. Het zette de toon voor de maanden die volgden waarin me in kon zetten voor de realisatie van content maar ook betrokken werd bij een supercool sonic branding traject. Toen me gevraagd werd of ik in dienst wilde komen heb ik mezelf maar één vraag gesteld, zou ik dit toffe werk en de slimme mensen gaan missen? Voilà die keus was snel gemaakt.
Werken bij Achmea

Maak kennis met onze recruiter

Sylvia Wools

+31613721102
Gerelateerde vacatures

Misschien is dit ook interessant voor je?

Bekijk meer vacatures