Onze visie

De toekomst een stap voor zijn vraagt om wereldverbeteraars

Weet jij nog hoe je vijf jaar geleden naar je toekomst keek? Of nog beter: hoe denk je dat je leven er over vijf jaar vanaf nu uitziet? Eén ding is zeker, om ergens te komen moet je er vol voor gaan.

Achmea staat bekend als de verzekeraar die mensen helpt om te gaan met risico’s. Met grote merken als Centraal Beheer, Interpolis, Zilveren Kruis en FBTO, zijn we goed in schade vergoeden en voorkomen. Iets wat we al tweehonderd jaar doen en nog minstens even lang blijven doen. De afgelopen jaren zijn we echter ook steeds meer in gaan zetten op diensten waarmee we onze klanten helpen om elke dag zoveel mogelijk te genieten. Omdat we ervan overtuigd zijn dat verzekeren alles te maken heeft met je goed voelen. Daarom investeren we onder meer in apps en programma’s voor een gezond(er) lichaam, een fitte geest of een financiële planning die rust geeft, zelfs als het gaat om onzekerheden, nieuwe kansen en een ondernemend leven.

In deze wereld – waarin we organen uit 3D-printers toveren, de voedselproductie verbeteren met drones, en fabrieken bouwen waar geen mens meer werkt – hebben we meer dan ooit behoefte aan wereldverbeteraars. Die samen met ons what if-scenario’s verkennen en de nieuwste technologieën omarmen. Met talenten en kwaliteiten waar we warm van worden: creativiteit, nieuwsgierigheid en doorzettingsvermogen. Zodat we ons samen kunnen verbazen, verbeteren, en misschien soms ook wel boos maken vanwege frustraties.

Of je nu wilt schaven aan risicomodellen, houdt van monnikenwerk als de usability van websites verbeteren of als creatieveling het succes van de ‘Even Apeldoorn bellen’ commercials wilt overtreffen… Bij Achmea geven we je de ruimte om het verschil te maken. We weten namelijk als geen ander dat de wereld in sneltreinvaart verandert. En dat we met innovatieve oplossingen moeten komen als we relevant willen blijven in het leven van onze klanten. In deze complexe tijden vraagt die ambitie meer dan ooit om professionals die hun kennis delen en tegelijk van anderen leren. In onze dagelijkse processen, maar ook bijvoorbeeld via lab55, onze eigen innovatieclub die aanhaakt bij slimme startups. Dan weten we zeker dat we voor onze klanten op alles zijn voorbereid. Zodat het ons samen lukt om de toekomst een stap voor te zijn.