“Is die zelfrijdende auto straks ook zelf aansprakelijk, zit oma te wachten op een mantelzorg robot en heb je straks ook een papadag om je vader te verzorgen?”

 

Je hoort het op de radio en Spotify en leest het op Nu.nl; Achmea wil de toekomst een stap voor zijn. We zijn al 200 jaar toonaangevend in de wereld van verzekeringen. En… dat hopen we over 200 jaar nog steeds te zijn.

Verzekeren heeft alles te maken met je goed voelen!

Met grote merken onder onze paraplu  zoals Centraal BeheerInterpolis en Zilveren Kruis zetten wij ons dagelijks in voor het levensgeluk van onze 10 miljoen klanten. Verzekeren heeft namelijk alles te maken met je goed voelen. Daar zijn wij van overtuigd. Daarom investeren we in producten en diensten die dat goede gevoel geven. Artificial Intelligence, drones, service-apps: we zetten nieuwe technologie in om onze services nog makkelijker te maken. En onze verzekeringen nóg persoonlijker.

Wat betekent dat in de praktijk?

Als je dat vertaalt naar de praktijk, betekent dat schaven aan risicomodellen, het verbeteren van onze websites of marketinguitingen bedenken die bij miljoenen mensen blijven hangen. Maar er is zoveel meer te doen om ons dé verzekeraar van de toekomst te maken. Meer dan ooit hebben we daarom behoefte aan vernieuwers: mensen die durven dromen en die deze dromen waarmaken. Help jij ons mee om de toekomst een stap voor te zijn?

Ben jij enthousiast en wil je graag bijdragen aan onze ambitie? Ga direct naar onze vacatures en vind jouw droombaan!

Wil jij meer weten over de vraagstukken van de toekomst en ben jij benieuwd hoe wij als verzekeraar innoveren? Lees onderstaande artikelen en blogs!