Het programma
Je gaat 24 maanden op vier verschillende plekken ervaring opdoen bij merken als Centraal Beheer, FBTO, Interpolis en Zilveren Kruis. Het eerste jaar ontwikkel jij je als allround marketeer. Vervolgens ga je jezelf specialiseren in een digital thema naar keuze. Zo kun je jezelf verdiepen in bijvoorbeeld digital marketing, paid advertising, growth hacking, content marketing, SEO, SEA, social media, campagne management, customer journeys en nog veel meer digital onderwerpen. Als Digital Marketeer neem je veelal deel aan Scrumteams, zodat je onze Agile werkwijze eigen kunt maken en direct een bijdrage kunt leveren aan gave uitdagingen, zoals:

• Digitale content strategie ontwikkelen voor Centraal Beheer;
• Nieuwe slimme oplossingen in de markt zetten, zoals de Klushulp en Woning Onderhoud van Centraal Beheer;
• Werken aan de nieuwe Interpolis app;
• Conversational design maken voor verschillende online kanalen van FBTO;
• Uitbouwen content marketing strategie van Zilveren Kruis.

Binnen dit Talentship ontwikkel je jezelf zowel vakinhoudelijke als op persoonlijk vlak. Zo volg je interne kennissessies, werk je cases uit samen met de andere talenten, word je ondersteund met externe opleidingen en krijg je begeleiding van jouw eigen ‘digital buddy’ binnen Achmea.

Enthousiast geworden?
Op dit moment is de vacature voor het Digital Marketing Talentship gesloten, over een tijdje komt deze weer online voor de nieuwe ronden! Maak snel een jobalert zodat je als eerste op de hoogte bent. Vragen? Neem contact op met Giovanni Korsten via 0658897946 of via Giovanni.korsten@achmea.nl.