Het programma
Je gaat 24 maanden op vier verschillende plekken ervaring opdoen bij merken als Centraal Beheer, FBTO, Interpolis en Zilveren Kruis. Het eerste jaar ontwikkel jij je als allround marketeer. Vervolgens ga je jezelf specialiseren in een digital thema naar keuze. Zo kun je jezelf verdiepen in bijvoorbeeld digital marketing, paid advertising, growth hacking, content marketing, SEO, SEA, social media, campagne management, customer journeys en nog veel meer digital onderwerpen. Als Digital Marketeer neem je veelal deel aan Scrumteams, zodat je onze Agile werkwijze eigen kunt maken en direct een bijdrage kunt leveren aan gave uitdagingen, zoals:

• Digitale content strategie ontwikkelen voor Centraal Beheer;
• Nieuwe slimme oplossingen in de markt zetten, zoals de Klushulp en Woning Onderhoud van Centraal Beheer;
• Werken aan de nieuwe Interpolis app;
• Conversational design maken voor verschillende online kanalen van FBTO;
• Uitbouwen content marketing strategie van Zilveren Kruis.

Binnen dit Talentship ontwikkel je jezelf zowel vakinhoudelijke als op persoonlijk vlak. Zo volg je interne kennissessies, werk je cases uit samen met de andere talenten, word je ondersteund met externe opleidingen en krijg je begeleiding van jouw eigen ‘digital buddy’ binnen Achmea.

Wil je meer weten?
Neem contact op met Erik-Jan van Asten  via 06 22 26 89 84. Hij vertelt je graag meer!