Talentship Digital Marketing

 

Op 1 februari start het Talentship Digital Marketing. Solliciteer voor 19 november en maak kans op 1 van de 8 plaatsen!

Het programma
Je gaat 18 maanden op drie verschillende plekken ervaring opdoen bij merken als Centraal Beheer, FBTO, Interpolis en Zilveren Kruis. Het eerste jaar ontwikkel jij je als allround marketeer. Vervolgens ga je jezelf specialiseren in een digital thema naar keuze. Zo kun je jezelf verdiepen in bijvoorbeeld digital marketing, paid advertising, growth hacking, content marketing, SEO, SEA, social media, campagne management, customer journeys en nog veel meer digital onderwerpen. Als Digital Marketeer neem je veelal deel aan Scrumteams, zodat je onze Agile werkwijze eigen kunt maken en direct een bijdrage kunt leveren aan gave uitdagingen, zoals:

  • Uitwerken van social media strategie Centraal Beheer (visie 2020)
  • Doorontwikkeling van digital marketing campagnes en pilots met nieuwe tools en kanalen, waaronder voice
  • Nieuwe slimme oplossingen in de markt zetten zoals Thuiswacht of bijvoorbeeld millenials helpen om beter te ontspannen omdat burnouts vaak voorkomen
  • Begeleiden van implementatie redesign FBTO.nl

Binnen dit Talentship ontwikkel je jezelf zowel vakinhoudelijke als op persoonlijk vlak. Zo volg je interne kennissessies, werk je cases uit samen met de andere talenten, word je ondersteund met externe opleidingen en krijg je begeleiding van jouw eigen ‘digital buddy’ binnen Achmea.

Wil je meer weten?
Bekijk de vacature of neem contact op met Sylvia Wools via 06 137 211 02. Zij vertelt je graag meer!

Digital Marketing bij Zilveren Kruis


Bij Zilveren Kruis werken we iedere dag om ons merk een stukje beter te maken. Harmen van den Heuvel, Chapter Lead Digital Marketing bij Zilveren Kruis vertelt je meer.