Digital Marketing
Waar het hart van vol is, loopt de Insta-feed van over
14-08-2019 | 16:19
Veronique de Bos

Je kent ze wel; van die jonge ambitieuze professionals die een mooie carrière doormaken. Naast zichzelf ontwikkelen maken ze vooral veel lol! Veronique de Bos is zo’n professional. Merk- en communicatiemanager bij Centraal Beheer, 34 lentes jong, woonachtig in Arnhem én inmiddels een mooie carrière op haar naam. In deze blog vertelt Veronique over de naar eigen zeggen ‘supertoffe baan’.

Drieënhalf jaar geleden solliciteerde ik bij Centraal Beheer. Hiervoor werkte ik als marketingcommunicatie adviseur in de non-profit sector. Ik was toe aan een nieuwe uitdaging én werken bij de grootste verzekeraar van Nederland; dat leek mij wel wat! Naast een mooie baan, sprak de sfeer en de organisatie mij ontzettend aan. Inmiddels zit ik al drieënhalf jaar bij Centraal Beheer en heb ik nog geen dag spijt van mijn keuze gehad.

Fun met een hoofdletter F!

Als je bij ons de afdeling oploopt dan voel je het; we hebben plezier! Je vindt er professionals die er voor gaan, zich ontwikkelen, een mooi resultaat neer willen zetten maar ook tijd maken voor een lolletje (de foto spreekt voor zich denk ik😉) of een goed gesprek bij de koffie-automaat. Ik kan je verzekeren dat wij ook gewoon aan bureaus werken (soms staand of zittend op een stoel, bal óf fiets) en strakke deadlines hebben. Maar we hebben er allemaal plezier en bereiken mooie resultaten en dat vind ik het belangrijkste!

Champions League Marketing

Ik maak onderdeel uit van een team van 50 professionals verdeeld over verschillende disciplines; marcommers, digital marketeers en communicatie/copyspecialisten. Wij zijn verdeeld over drie business lines; schade, financiële diensten en diensten. Als vakgroep bedrijven wij marketing op Champions League niveau. Mensen lachen er soms om als ik dat zo zeg. Maar ik denk dat er weinig bedrijven in Nederland op dit niveau bezig zijn met digitalisering en innovaties.

Wij bouwen aan de toekomst van Centraal Beheer

Het allermooiste? Dat wij meebouwen aan het nieuwe Centraal Beheer! Binnen Centraal Beheer is de afgelopen jaren veel veranderd. Mensen kennen ons van Even Apeldoorn bellen. De partij die je belt als je écht in de problemen zit. Uiteraard kunnen ze hiervoor nog steeds bij ons terecht. Maar… er is meer! Wij willen klantrelevant blijven en inspelen op de klantbehoeften van de toekomst. Om deze ambitie waar te maken ontwikkelt Centraal Beheer nieuwe diensten. De Klushulp (ben je benieuwd naar de Klushulp? Lees alles over onze dienst!) is hier een mooi voorbeeld van. Als vakgroep Merk, Marcom & Digital zetten wij deze diensten in de markt. Tof toch?

Zeggen en doen!

Hoe wij dat doen? Daar kan ik uren over vertellen😉. Maar laten we beginnen bij de basis. Het is ons doel om klanten eerder aan Centraal Beheer te laten denken dan dat zij in het verleden deden. Dus niet alleen meer op het moment dat ze schade hebben, maar ook bij een probleem of hulpvraag. We moeten ervoor zorgen dat Centraal Beheer niet alleen meer gezien wordt in het ‘verzekeringsframe’. De diensten die we ontwikkelen vormen hiervoor het bewijs. Vorig jaar hebben we de eerste dienst in de markt gezet; Klushulp. Above the line vertellen wij het nieuwe merkverhaal mét bijbehorende slogan; Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan. Below the line onderbouwen we dit verhaal met allerlei slimme oplossingen waarmee wij onze klanten écht verder helpen. Dit noemen wij de ‘Boter bij de vis strategie’. Je moet niet alleen zeggen wat je doet, maar vooral doen wat je zegt. De komende jaren zal Centraal Beheer nog veel meer diensten uitrollen. En om deze diensten te introduceren zoeken wij knappe koppen die ons hierbij gaan helpen! Lijkt jou dat wat? Bekijk de vacatures.

Mocht het niet duidelijk zijn; ik zit hier op mijn plek! De inhoudelijke vraagstukken, het team, de flexibiliteit en de organisatie passen helemaal bij mij! Mijn vrienden merkten zelfs al een keer op dat mijn hele persoonlijke Instagram feed groen is gekleurd nadat ik bij Centraal Beheer in dienst ben getreden. Waar het hart van vol is, loopt de Insta-feed van over zullen we maar zeggen😉.

#daaromwerkikbijachmea